Brasserie L'Oréal Paris

Brasserie

Med sin franske bakgrunn er det franske bakevarer og Paris chic på L’Oréal Paris Brasserie. Her kan du nyte en god kopp kaffe eller croissant, sende postkort til venner, swatche leppestift og handle eksklusive nyheter som lanseres i butikk i September.

Flawless face
180,- 

Infallible Mattifying Base (109)
Infallible Fixing Mist (109)
Sculpt Brush (139)

 

 

 

 

Color Richie Lip Kit
200,-

463 Plum Tuxedo (139)
633 Moka Chic (139)
241 Pink-a-Porter (139)

Paradise Kit.png

Paradise Kit
120,-

Paradise Extatic Mascara  (149,-)
Infallible lip paint matte 211 Babe-In (99,-)

L’Oréal Paris ble grunnlagt i 1909 av Eugène Schueller og er et av de eldste og største kosmetikkmerkene i verden. L’Oréal bruker nesten dobbelt så mye som andre selskaper i bransjen på research og utvikling av nye produkter innen flere kategorier som makeup, hårstyling, hårfarge, ansiktspleie, kroppspleie m.m. L’Oréal var blant annet det første merket til å lansere solbeskyttelse allerede i 1936. Salgordet «because I’m worth it» er et av verdens mest kjente og ble skrevet i 1973 av 23-åringen Ilon Specht. Reklamer på den tiden var ofte med mannlig voiceover og kvinnen var et objekt, dette var noe den kvinnelige copywriteren Ilon reagerte sterkt på og hun skrev teksten til reklamen og slagordet som senere er blitt verdenskjent. Hårfargen Preferance fra L’Oréal lanserte den første reklamen med en sterk, kvinnelig hovedrolleinnehaver som snakket om seg selv og sine behov, at hun ønsket å unne seg den luksusen en Preference-hårfarge var; Because I’m worth it. Ideen om at kosmetikk skal kunne bidra til velvære, selvtillit og dermed åpenhet mot andre har vært lagt til grunne siden Eugène Schueller startet selskapet for over 100 år siden.
 

Skjønnhet, SHOPDita