dnb_fus.jpg
FUS kommer til å bli en magisk kveld for alle som kommer. Arrangementet er unikt i norsk sammenheng, og gjestene kommer til å oppleve noe de aldri har vært med på før. Eventet treffer en kundegruppe som har omfavnet både Vipps og Spare-appen, og appene kommer til å bli en naturlig del også på selve kvelden. Vi gleder oss!
— Aina Lemoen Lunde - DNB

Målt etter markedsverdi er DNB Norges største og et av Nordens største finanskonsern. Med et komplett tilbud av finansielle tjenester, tilbyr vi blant annet lån, sparing, rådgivning, forsikring og pensjon for personkunder og bedriftskunder. Bank fra A til Å. Gjennom bankkontorer, postkontorer, post i butikk, bank i butikk, telefonbank, nettbank, apper, mobiltjenester og internasjonale kontorer er vi tilstede der du er. Vi ser på det å møte alle kundene våre som mer enn en ferdighet, det er en kunst. Du skal alltid være trygg på at vi er tilstede, hver dag og når det gjelder som mest.

Vår visjon er at vi skaper verdier gjennom kunsten å møte kunden.

IMG_1373-1.JPG
Et konsept som FUS er perfekt for L’Oréal. I samarbeid med Bik Bok og Vipps står vi sammen med sterke aktører og kan tilby våre gjester en unik opplevelse som de ikke ellers har tilgang på. Dette blir kjempespennende og vi gleder oss til å invitere forbrukerne inn i vårt univers og bli bedre kjent med dem.
— Cathrine Stabel - L’Oréal Norge AS

L’Oréal Paris er et av verdens eldste kosmetikkmerker. Det startet på 1900-tallet i Paris, med kjemikeren Eugène Schueller som ville tilby mer skånsomme hårfarger til frisørsalongene, og er siden blitt et av verdens mest kjente merkevarer. L’Oréal Paris er en del av L’Oréal konsernet. Med flere av verdens største merkevarer, som NYX Professional Makeup, Maybelline New York, essie og Garnier er L’Oréal markedsledende og jobber med noen av de mest populære makeupartistene og modellene, som Erin Parson, Gigi Hadid, Doutzen Kroes, Lara Stone, Sir John, Karlie Kloss, Kristina Bazan med flere. Felles for merkene er at farge, kvalitet og inspirasjon står i sentrum.

Vi har lenge jobbet med tanken om å arrangere en visning for Bik Bok, men vi ønskede å gjøre noe mer enn bare ha en visning, derfor tok vi initiativet til FUS. Igjennom FUSOSLO får vi sammen med våre partnere muligheten til tilgjengelig gjøre mote, trender og musikk – ikke bare for pressen og influencers, men også for mange av våre fantastiske kunder.
— Renè Høgsted - Bik Bok

Bik Bok er en internasjonal motedestinasjon. Den typiske Bik Bok-jenta er trendbevisst, leken, og inspirerer med sin personlige stil og sprudlende livsstil. Hun har ett øye rettet mot det nyeste fra catwalken, og det andre mot Skandinavisk street-style.

Bik Bok skaper sesongbaserte kolleksjoner du kan mikse, tolke, og gjøre til ditt eget. Fra baseplaggene som bør bo i enhver garderobe, til statement-pieces og de beste must-have plaggene.