#FUSOSLO

#FUSOSLO
 

#FUSOSLO er et nyetablert konsept skapt av Bik Bok, L’Oréal og DNB som åpner dørene første gang den 18. august 2017. Den nye arenaen (#FUSOSLO) skal gi publikum tilgang på et univers fylt av mote, makeup, musikk, dans, shopping og fest. Målet med #FUSOSLO er å skape et kreativt og inspirerende univers for gjestene som også får tilgang på siste nyheter og lanseringer fra alle merkevarene som deltar. 

Navnet FUS er valgt fordi det reflekterer en generasjon som ønsker å finne ut av ting selv, som ønsker å være FUS til å finne de beste opplevelsene og trendene for å dele det med sine venner. FUS er for alle som ønsker å møte merkevarene direkte, se nyhetene først, få tilgang på fagekspertene og bli inspirert av det fargerike og spennende universet vi (merkevarene på FUS) er en del av. Programmet på FUS vil inneholde en rekke aktiviteter som kan kjøpes i forkant av arrangementet for å sikre jevn flyt og en god opplevelse for alle som deltar.

red.jpg
Maya Vik-18197-Photo-Paal Laukli_small.jpg

Mote

Bik Bok er en internasjonal motedestinasjon. Den typiske Bik Bok-jenta er trendbevisst, leken, og inspirerer med sin personlige stil og sprudlende livsstil. Hun har ett øye rettet mot det nyeste fra catwalken, og det andre mot Skandinavisk street-style.

Bik Bok skaper sesongbaserte kolleksjoner du kan mikse, tolke, og gjøre til ditt eget. Fra baseplaggene som bør bo i enhver garderobe, til statement-pieces og de beste must-have plaggene. 

 

FREDAG 18 AUGUST  
18:00 - 23:00

Se hele programmet

red.jpg

"

Et konsept som FUS er perfekt for L’Oréal. I samarbeid med Bik Bok og Vipps står vi sammen med sterke aktører og kan tilby våre gjester en unik opplevelse som de ikke ellers har tilgang på. Dette blir kjempespennende og vi gleder oss til å invitere forbrukerne inn i vårt univers og bli bedre kjent med dem.

 

"

 

— Cathrine Stabel - L’Oréal Norge AS
Corporate Communications Manager

Loreal New Launch India Pink collection Lipstick.jpg

Null stress vi
tar alt på
Vipps 

 

Maybelline 

Maybelline Master Class


Marthe Hesvik Nordheim er offisiell makeupartist for Maybelline New York i Norge og har lang erfaring fra foto shoot, film og musikk-produksjoner, makeupundervisning osv. Marthe har også jobbet backstage på New York Fashion Week i flere år og jobbet tett med flere kjente designere. Marthe holder en workshop på #FUSOSLO hvor deltakerne får teste ut helt nye produkter fra Master Class-kolleksjonen fra Maybelline som lanseres senere i August. 

Meld deg på her

lilla.jpg

Skjønnhet

L’Oréal Paris er et av verdens eldste kosmetikkmerker. Det startet på 1900-tallet i Paris, med kjemikeren Eugène Schueller som ville tilby mer skånsomme hårfarger til frisørsalongene, og er siden blitt et av verdens mest kjente merkevarer. L’Oréal Paris er en del av L’Oréal konsernet. Med flere av verdens største merkevarer, som NYX Professional Makeup, Maybelline New York, essie og Garnier er L’Oréal markedsledende og jobber med noen av de mest populære makeupartistene og modellene, som Erin Parson, Gigi Hadid, Doutzen Kroes, Lara Stone, Sir John, Karlie Kloss, Kristina Bazan med flere. Felles for merkene er at farge, kvalitet og inspirasjon står i sentrum.

Målt etter markedsverdi er DNB Norges største og et av Nordens største finanskonsern. Med et komplett tilbud av finansielle tjenester, tilbyr vi blant annet lån, sparing, rådgivning, forsikring og pensjon for personkunder og bedriftskunder. Bank fra A til Å. Gjennom bankkontorer, postkontorer, post i butikk, bank i butikk, telefonbank, nettbank, apper, mobiltjenester og internasjonale kontorer er vi tilstede der du er. Vi ser på det å møte alle kundene våre som mer enn en ferdighet, det er en kunst. Du skal alltid være trygg på at vi er tilstede, hver dag og når det gjelder som mest. Vår visjon er at vi skaper verdier gjennom kunsten å møte kunden.

Målt etter markedsverdi er DNB Norges største og et av Nordens største finanskonsern. Med et komplett tilbud av finansielle tjenester, tilbyr vi blant annet lån, sparing, rådgivning, forsikring og pensjon for personkunder og bedriftskunder. Bank fra A til Å. Gjennom bankkontorer, postkontorer, post i butikk, bank i butikk, telefonbank, nettbank, apper, mobiltjenester og internasjonale kontorer er vi tilstede der du er. Vi ser på det å møte alle kundene våre som mer enn en ferdighet, det er en kunst. Du skal alltid være trygg på at vi er tilstede, hver dag og når det gjelder som mest.

Vår visjon er at vi skaper verdier gjennom kunsten å møte kunden.

L’Oréal Paris er et av verdens eldste kosmetikkmerker. Det startet på 1900-tallet i Paris, med kjemikeren Eugène Schueller som ville tilby mer skånsomme hårfarger til frisørsalongene, og er siden blitt et av verdens mest kjente merkevarer. L’Oréal Paris er en del av L’Oréal konsernet. Med flere av verdens største merkevarer, som NYX Professional Makeup, Maybelline New York, essie og Garnier er L’Oréal markedsledende og jobber med noen av de mest populære makeupartistene og modellene, som Erin Parson, Gigi Hadid, Doutzen Kroes, Lara Stone, Sir John, Karlie Kloss, Kristina Bazan med flere. Felles for merkene er at farge, kvalitet og inspirasjon står i sentrum.

L’Oréal Paris er et av verdens eldste kosmetikkmerker. Det startet på 1900-tallet i Paris, med kjemikeren Eugène Schueller som ville tilby mer skånsomme hårfarger til frisørsalongene, og er siden blitt et av verdens mest kjente merkevarer. L’Oréal Paris er en del av L’Oréal konsernet. Med flere av verdens største merkevarer, som NYX Professional Makeup, Maybelline New York, essie og Garnier er L’Oréal markedsledende og jobber med noen av de mest populære makeupartistene og modellene, som Erin Parson, Gigi Hadid, Doutzen Kroes, Lara Stone, Sir John, Karlie Kloss, Kristina Bazan med flere. Felles for merkene er at farge, kvalitet og inspirasjon står i sentrum.

Bik Bok er en internasjonal motedestinasjon. Den typiske Bik Bok-jenta er trendbevisst, leken, og inspirerer med sin personlige stil og sprudlende livsstil. Hun har ett øye rettet mot det nyeste fra catwalken, og det andre mot Skandinavisk street-style. Bik Bok skaper sesongbaserte kolleksjoner du kan mikse, tolke, og gjøre til ditt eget. Fra baseplaggene som bør bo i enhver garderobe, til statement-pieces og de beste must-have plaggene. 

Bik Bok er en internasjonal motedestinasjon. Den typiske Bik Bok-jenta er trendbevisst, leken, og inspirerer med sin personlige stil og sprudlende livsstil. Hun har ett øye rettet mot det nyeste fra catwalken, og det andre mot Skandinavisk street-style.

Bik Bok skaper sesongbaserte kolleksjoner du kan mikse, tolke, og gjøre til ditt eget. Fra baseplaggene som bør bo i enhver garderobe, til statement-pieces og de beste must-have plaggene.